Uppföljning av portfölj!

Jag måste erkänna att jag är lite slarvig när det gäller uppföljningen av aktierna i min portfölj. När jag är i köpartagen så blir det oftast som så att jag analyserar aktierna, köper och låter dem ligga där. Sedan kollar jag lite snabbt på kvartalsrappoterna för att se så att det inte står helt galet till. Kanske borde jag följa upp resultaten lite mer noggrant efter varje rapport. Det kan ju faktiskt finnas saker som man kan ha missat eller händelser som uppstått som man inte har kunnat förutse. Nä, det får bli skärpning på den fronten. Om jag ska lyckas med mina placeringar så måste jag ju vid ett eller annat tillfälle stanna upp för att se om jag gjort rätt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0