Dagens portföljutveckling!

Jag vill börja med att ursäkta mig för den senaste tidens innehållslösa inlägg. Så fort jag kommer på något bättre att skriva om så ska jag göra det. Men tills dess så ska jag ge er en uppdatering om min börsdag. Det blev en ganska klen uppgång av min portfölj idag. Jag ligger nu på plus 3.5 % sedan årsskiftet. Innehaven som gick bäst i dag var Beijer Alma och Hennes & Mauritz, som vardera steg cirka 1 %. Hur går era innehav? Släng gärna in en kommentar så att jag får se vad ni har satsat i.
Nä nu blir det sängen. Ska upp halv 5 imorgon.

Medans jag ändå är igång så kan jag passa på att ge er trailern till den sjukt bästa dokumentär jag någonsin sett. Jag behöver knappast säga vad den handlar om eftersom det borde vara allmänbildning vid det här laget. Jag rekommenderar den starkt för er som inte redan har sett den. Ni som redan har sett den kan ju förslagsvis se den en eller två eller tio gånger till eftersom ja, den är så pass bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0