Funderingar om Swedbank

Ursäkta mig för min frånvaro de senaste dagarna. Har nämligen råkat ut för en liten olycka. Som rubriken lyder så ska ta mig en titt på Swedbank. Just bankverksamhet är inte min starka sida när det kommer till analyser, så ni får gärna slänga in några tips om det i kommentarsfältet. Jag själv har bankkonto hos Swedbank och jag måste säga att jag är nöjd. Inte för att det är några egentliga positiva fördelar som jag kan komma på just nu, men jag har heller inte haft några negativa erfarenheter från banken. Det som gäller nu är att läsa in mig på ämnet, alltså bankverksamhet överhuvudtaget och sedan försöka mig på en analys av Swedbank.


Kommentarer
Postat av: writing services

Many people think that this bank is safier than other.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0